2 תשובות
בהגדרות לכי לאפליקציות/יישומים ותראי שם התראות
אנונימי
שואל השאלה:
אני רוצה לדעת שיש לי התראות אבל נורא מציק לי פשןט העיגול האדום שזה כותב כמה התראות זה אפשר לעשות שזה יהיה רק במסך נעילה?
אני רוצה לדעת שיש לי התראות אבל נורא מציק לי פשןט העיגול האדום שזה כותב כמה התראות זה אפשר לעשות שזה יהיה רק במסך נעילה?
אנונימית
באותו הנושא: