7 תשובות
שהיא נפגעה ממני
שואל השאלה:
איך זה נורא
איך זה נורא
אנונימית
"תיפרד ממני כבר"
האקס אמר לי שאני טעות ונשארתי איתו בכל זאת
עד שקיבלתי שכל
עד שקיבלתי שכל
"אתה יותר מדי נחמד אליי, זה כזה עלוב"
אנונימי
^באותו רגע הייתי נפרדת ממנה. ו"הלוואי שהיה לך קצת יותר שכל והיית מבינה מה שאני אומר"
אממ אף פעם לא היה לי בן זוג. מאוד מעודד!! אבל הדבר הכי פוגע שהקראש אמר לי זה:"נו תפסיקי כבר לפחד"
באותו הנושא: