4 תשובות
זה קרה לי לפעמים עם חברה ממש טובה שלי,
שוב את מרגישה כאילו השתיקה מביכה ושאת
צריכה למלא אותה או שאת מרגישה בסדר עם זה
ככה או ככה זה לא בעיה לדעתי יש פעמים שקשה לשמור על שיחה חיה ולפעמים גם סתם לבנאדם אחד לא בא לדבר לדעתי זאת לא בעיה השאלה היא אם זה מפריע לך מאוד
שוב את מרגישה כאילו השתיקה מביכה ושאת
צריכה למלא אותה או שאת מרגישה בסדר עם זה
ככה או ככה זה לא בעיה לדעתי יש פעמים שקשה לשמור על שיחה חיה ולפעמים גם סתם לבנאדם אחד לא בא לדבר לדעתי זאת לא בעיה השאלה היא אם זה מפריע לך מאוד
שואל השאלה:
זה רק בשיחת טלפון ככה
במציאות זה ממש לא
זאת בעיה לדעתך?
זה רק בשיחת טלפון ככה
במציאות זה ממש לא
זאת בעיה לדעתך?
אנונימית
טוב זה לא זוגיות אבל זה קורה לי עם חברות טובות שלי, (מעל 8 שנים חברות)
השאלה היא אם השתיקה מביכה אם כן אז יש פעמים כאלה וצריך לדעת איך להמשיך שהשיחה תחייה או פשוט לקלוט רמזים
אם לא ואתם מרגישים כאילו אין צורך למלא את השתיקה הזאת בדיבור זה גם בסדר וזה לפעמים כיף להרגיש כאילו יש מישהו על הקו אבל אין צורך באמת לדבר איתו/איתה
השאלה היא אם השתיקה מביכה אם כן אז יש פעמים כאלה וצריך לדעת איך להמשיך שהשיחה תחייה או פשוט לקלוט רמזים
אם לא ואתם מרגישים כאילו אין צורך למלא את השתיקה הזאת בדיבור זה גם בסדר וזה לפעמים כיף להרגיש כאילו יש מישהו על הקו אבל אין צורך באמת לדבר איתו/איתה
לא זה בסדר גמור, לא כל שקט הוא מביך
באותו הנושא: