6 תשובות
משתנה בין תיכון לתיכון
זה תלוי אם כמה בגריות את מסיימת ומה נשאר לך
אני סיימתי ב2-1 לא יותר מאוחר מזה.
זה משתנה מתיכון לתיכון אבל לרוב מסיימים מוקדם במיוחד במחצית השנייה שיש פחות בגרויות.
זה משתנה מתיכון לתיכון אבל לרוב מסיימים מוקדם במיוחד במחצית השנייה שיש פחות בגרויות.
זה ממש תלוי בשלב של השנה אצלי היו ימים שלא למדתי בכלל והיו מלא חלונות במערכת, היו ימים שבאתי רק בשתיים בצהריים לבית ספר והלכתי בארבע.
תלוי בהרחבות שלך, יכול להיות עד 17:00 ויכול להיות עד 12:30.. זה גם תלוי באלו מקצועות נותרו לך וכמה. בדר"כ למי שמגביר מקצועות מדעיים יש את המערכת הכי עמוסה ב- י"ב. אבל עד פסח בערך לאט לאט מתחילות לרדת שעות ואחרי פסח באים רק לבגרויות. בהצלחה
באותו הנושא: