4 תשובות
רוב יב לא לומדים
בחצי שנה הראשונה די עמוס אך אחרי זה בקושי לומדים
שואל השאלה:
כן אבל באיזה שעות סיימתם בדרך כלל? 17:00?
תלוי בהרחבות שלך.
אצלי היו יומיים שלמדתי בהם עד 15:30, יומיים שהייתי מסיים בהם ב- 14:00, יום אחד שהייתי מסיים בו ב- 11:15 וביום שישי למדתי עד 9:30 במחצית א'. אחרי זה במחצית ב' לאט לאט התחילו לרדת שעות ואז אחרי פסח לא באתי כמעט בכלל חוץ מלבגרויות. אני מאמין שזה כן אפשרי לשלב עבודה עם לימודים ב- י"ב אם מספיק יודעים לנהל את הזמן נכון ולדעת להשקיע בשניהם כך שזה לא יפגע בלימודים, אבל אני לא עבדתי כך שאני לא מדבר מניסיון.