18 תשובות
כנראה שאדבר איתם
אנונימית
אדבר איתם שיחת נפש
אנסה לדבר איתם כדי להעביר את הזמן ואולי להכיר מישהו נחמד (לא זוגיות)
תלוי מי
נשחק קווה קווה דלה אומה
אני יעשה אותה
ואז תיעצר על אונס ^. נייס
סתם נראלי שנדבר שם בהתחלה יהיה מפחיד או מביך אבל נדבר כזה
..
אני לא אעצר על אונס כי היא תציע..
אני בטוחה
בצחוק מה את בוכה
(סמיילי צוחק)
אני דווקא צוחקת. פשוט עליך :)
חחח מתה פה מהתשובות
וכנראה שנדבר, מה עוד אפשר לעשות??
אהבה
נתקעתי במעלית 40 דקות עם עוד 4 חברים שלי... דיברנו שמנו שירים הצטלמנו ובעיקר צחקנו