7 תשובות
זה לא אומר שאתה לא מושך
מאיפה הבאת את זה
לא זה בסדר ממש. בכללי כל אחת/אחד והטעם שלה/ו
אתה יכול פשוט להוריד באחוזי שומן ותראה אותם
שואל השאלה:
כי החברה בעולם הכושר מעודדת אנשים להגיע לריבועים
אנונימי
כל אחת והטעם שלה
תקשיב לי ותקשיב טוב ריבועים זה בשביל זייניקים קטנים בלי שערות על הביצים . מה שאתה רוצה הרבה יותר מריבועים זה מסגרת וחזה זה המאפיינים שנותנים לך את המראה השרירים הקלאסי עכשיו עם בהמשך יהיו לך קוביות סבבה עם לא גם טוב (זה גם המון עניין של גנטיקה) העיקר המסגרת (גם לא יזיק זרועות ) ואם ממש חשוב לך קוביות תדע שזה עניין של תזונה ואחוזי שומן ולא כל כך עניין של תרגילים שממקדים את אזור הבטן.