התחברות
הרשמה
שאלנ בנןגע לפג'עה עצמית, זה רק מתוך התעניינות ואני לא מנסה לזלזל אם זה ישמע ככה.
אילו סיבות למיניהן יש לפג'עה עצמית? למה מתחילים? מה מרגישים שזה גורם לך לרצות ככ להתחיל?
26 באוגוסט 2022, 18:50
טריגר
תשובה אחת
מרגישים כאב נפשי מאוד חזק, ומנסים לפצות עליו בעזרת כאב פיזי.
f
fuwafuwa
באותו הנושא:
פעם הרבצתם לעצמכם? מתוך יאוש או שנאה עצמית..?
אם חס וחלילה ר*צחים מישהו מתוך הגנה עצמית זה נחשב פשע?
לגיטימי לבעוט בכלב ללא משגיח שרודף אחריך בלי סיבה ורוצה לנשוך מתוך הגנה עצמית?
אם הורגים מישהו מתוך הגנה עצמית נכנסים לכלא?
אם הייתם רוצחים מישהו מתוך הגנה עצמית
יש מילה בעברית שהפירוש שלה זה 'לבקש סליחה מתוך השפלה עצמית' מה המילה הזאת?
רק אני נועצת את עצמי בזום ומסתכלת על עצמי מתוך הנאה?
אם אני נוגע בעצמי אני הנוגע או הננגע
אני צריכה עזרה זה בנןגע לילד מהכיתה שלי
אם יש בעל ואישה והאישה רוצחת את בעלה מתוך הגנה עצמית
ישלי שאלה בנןגע לסרטון בטיקטוק איך אני יכולה לשלוח לפה קישור של הסרטון?