19 תשובות
שואל השאלה:
למה לא
כן.
יש חטיף כזה, הוא מאוד טעים.
אנונימי
מלוחה ומתוקה3>
עכשיו בא לי אפרופו עם קוטג
יהיה מדהים תהני
^איך תהני?
רשום לך *זכר* אלפא
^הוא כנראה רגיל להיות סימפ.
אנונימי
^הא ריפ
כן זה נדיר
שואל השאלה:
וואלה כל מי שאמר לא, שילך לנסות
דחפתי בייגלה אחד בתוך נוטלה, עוד רגע סיימתי את כל הבייגלה בגלל זה

אחד הטעימים
כןכן אמרתי לך
שואל השאלה:
איכס יש גבול
אתה איכס
זה טעים
תנסה מה רע
כן טעים רצח
לא, לא
^^תנסה עכשיו בייגלה עם גבינה לבנה
וואו טעים ברמות
כן לנסות, תעדכן איך יצא, לילה טוב:)