19 תשובות
שואל השאלה:
למה לא
למה לא
כן.
יש חטיף כזה, הוא מאוד טעים.
יש חטיף כזה, הוא מאוד טעים.
אנונימי
כן
מלוחה ומתוקה3>
עכשיו בא לי אפרופו עם קוטג
עכשיו בא לי אפרופו עם קוטג
יהיה מדהים תהני
^איך תהני?
רשום לך *זכר* אלפא
רשום לך *זכר* אלפא
^הוא כנראה רגיל להיות סימפ.
אנונימי
^הא ריפ
כן זה נדיר
שואל השאלה:
וואלה כל מי שאמר לא, שילך לנסות
דחפתי בייגלה אחד בתוך נוטלה, עוד רגע סיימתי את כל הבייגלה בגלל זה
אחד הטעימים
וואלה כל מי שאמר לא, שילך לנסות
דחפתי בייגלה אחד בתוך נוטלה, עוד רגע סיימתי את כל הבייגלה בגלל זה
אחד הטעימים
כןכן אמרתי לך
שואל השאלה:
איכס יש גבול
איכס יש גבול
אתה איכס
זה טעים
זה טעים
תנסה מה רע
כן טעים רצח
לא, לא
^^תנסה עכשיו בייגלה עם גבינה לבנה
וואו טעים ברמות
וואו טעים ברמות
כן לנסות, תעדכן איך יצא, לילה טוב:)
באותו הנושא: