4 תשובות
זה לא גרוע אלא אם זה יום יומי זה כבר גרוע
לא בגלל הסוכר זה בגלל שזה כלום
לא בגלל הסוכר זה בגלל שזה כלום
אנונימית
שואל השאלה:
זה רק היום.. אז זה לא כזה גרוע? אני סתם הופכת את זה לכאילו זה אוכל לכל היום?
זה רק היום.. אז זה לא כזה גרוע? אני סתם הופכת את זה לכאילו זה אוכל לכל היום?
אם זה חד פעמי זה סבבה
טעים
but לא בירא
but לא בירא
באותו הנושא: