4 תשובות
זה לא גרוע אלא אם זה יום יומי זה כבר גרוע
לא בגלל הסוכר זה בגלל שזה כלום
אנונימית
שואל השאלה:
זה רק היום.. אז זה לא כזה גרוע? אני סתם הופכת את זה לכאילו זה אוכל לכל היום?
אם זה חד פעמי זה סבבה
טעים
but לא בירא