התחברות
הרשמה
גלידה בייגלה מלוח זה טעים?
10 באוגוסט 2020, 15:10
גלידה
גלידות
6 תשובות
כן
ח
חתולי אנונימי
אלוהי
ל
לא סגורה על שם
כן
נ
נסיכונת מלידה
כן ממש
ס
סקייטר דיכאוני
מאוד
x
xm1
כן
צ
צינית החוצ(פ)נית
באותו הנושא:
איפה אני יכולה למצוא גלידה בייגלה מלוח?
מה יותר טעים בייגלה או ביסלי
אם אני אשים בייגלה במיקרו (החטיף) ואני אשים מעל גבינצ ואחמם זה יצא טעים?
כמה פעמים מותר לאכול גלידת בייגלה מלוח בגולדה בחודש ושלא יהיה מוגזם?
לדעתכם יהיה טעים סלט עם בייגלה (במקום קרוטונים כאילו)
מה יותר טעים: גלידה פרווה או גלידה חלבית(הגלידה שקונים בסופר בקופסא)
מה אתם מעדיפים תוספת ליוגורט בייגלה מלוח או שוקולד ?
אני עכשיו מנשנשת בייגלה וזה אפילו לא טעים לי
בייגלה עם גבינה זה טעים?
בא לי להתחיל לאכול אבוקדו,זה טעים?איזה טעם יש לו?מתוק,מלוח..
מכירים את השומשום המלוח בסוף שקיות בייגלה מסוימות? גיליתי שטעים לערבב עם גבינה לבנה...