7 תשובות
דבר ראשון היא לא תיפול, אבל אם היא כן לא להרים ולשטוף זה לא סטרילי. תיקחי אחת חדשה, באמת לא כדאי לשחק בזה כמה שיותר סטרילי יותר טוב
שואל השאלה:
סבבה תודה ממש
אם נפל ישר לזרוק, אין ממש דבר כזה לנקות עדשות יומיות, פשוט אם נופל לקחת חדשה כי זה לא סטרילי. אין טעם לקנות תמיסה כי כל המטרה של עדשות יומיות זה שלא נצטרך להתעסק עם התמיסה.

אגב אהבתי את התמונת פרופיל אין על סוקיי
תלוי.. אם היא נפלה על משטח מלוכלך כמו רצפה אז בוודאי שצריך לזרוק.
אם היא נפלה על היד שלך אז תנקי עם התמיסה ותחזירי.. זה מה שאני עושה
שואל השאלה:
לא נפלה סתם עניין אותי לדעת אם זה יקרה נגיד בבית
איפה העדשה נפלה? בכל מקרה זה עיניים זה לא משהו לשחק איתו בזה, עדיף שלא
שואל השאלה:
תודה רבה עזרת ממש