4 תשובות
תלוי מאוד במידת ההתאמה והרגישות שלך. על אחד זה משהו שונה.
נגיד לך את האמת, אני עם עדשות חודשיות, אבל אני הרבה הרבה יותר מחודש אחד עם אותן עדשות, לא קורה להן כלום כלום הן בסדר גמור
פלוס זה שאני כבר איזה שבועיים עם העדשות בעיניים רצוף בלי להוריד, ופלוס זה שלפעמים אני שמה עליהן עוד עדשות של צבע חח
פלוס זה שאני כבר איזה שבועיים עם העדשות בעיניים רצוף בלי להוריד, ופלוס זה שלפעמים אני שמה עליהן עוד עדשות של צבע חח
אני שמה מידי פעם בדרך כלל ל12 שעות, אבל יצא לי פעם לשים 20 שעות כן אל תעשי את זה
אני בערך כל שבועיים מחליף או עד שאני מרגיש שזה מציק או משהו