15 תשובות
מתרגלים לזה
אבל אי אפשר לשפשף את העיניים, עכשיו עם החימום אז העיניים מרגישות כל הזמן יבשות אז העדשה יכולה קצת להציק (לדעתי עדיף על אדים במשקפיים)
שואל השאלה:
למה אי אפשר לשפשף את העיניים?
אנונימית
לא נורא בכלל, זה מאוד נוח
^^אפשר לשפשף אבל בעדינות
אפשר לשפשף בעדינות, פשוט אם משפשפים אז העדשה יכולה לזוז ולהציק
זה ממש נוח לא מרגישים את זה בכלל ואת כן יכולה לשפשף איתם את העיניים (את לא יכולה רק אם את בוכה ברמות מטורפות עכשיו ואז העיניים רטובות והעדשות יכולות לצאת אבל הסיכון קטן שזה יקרה)
שואל השאלה:
וזה לא סיוט להכניס ולהוציא?
אנונימית
אולי בפעם פעמיים הראשונים זה טיפה מלחיץ אבל אם את שמה באופן יום יומי אז כבר אחרי שבוע את עושה את זה תוך שנייה
^^כשמתרגלים זה מאוד קל
לא נורא בכלל ההפך
אחרי כבר כמה פעמים מוצאים ושמים את זה ממש בקלות
ולא מרגישים את זה בכלל במהלך היום
החיסרון היחיד זה שעכשיו אני לא יכולה לראות את עצמי עם משקפייפ
^ צודקת וגם שזה יחסית יקר
^נכון זה בכלל חיסרון אבל אפשר דרך הקופח להוציא איזה 7-8 חבילות של עדשות אז נחמד
^עדשות יומיות או חודשיות?
אני עשיתי יומיות אין לי מושג על חודשיות
האמת התרגלתי ממש מהר משציפיתי
זה ממש סבבה סך הכל(לפחות בשבילי כי אין סיכוי שאני חוזרת למשקפיים)