9 תשובות
עם - זה עם מישהו יעני להוסיף משהו
אם - תנאי.. אם תלכי איתי,... חח
אם - תנאי.. אם תלכי איתי,... חח
עם זה כמו: הלכתי עם חברה שלי לקניון
ואם זה כמו: אם את לא תעשי סמיילי אני לא אשמח:)
ואם זה כמו: אם את לא תעשי סמיילי אני לא אשמח:)
עם- זה הוספה (ו../גם/ביחד עם.)
אם-תנאי (במקרה ש.)
אם-תנאי (במקרה ש.)
עם זה ביחד
אם זה תנאי
אם זה תנאי
עם- ביחד הלכתי עם רוני לסרט
אם- תנאי. אם תבואי איתי לסרט אני אתן לך בובה
אם- תנאי. אם תבואי איתי לסרט אני אתן לך בובה
אם זה תעשי כאילו עם העצמא (נונ נונ ) אז יש את החצי עיגול של ה--א ) --ואז תזכרי חח אם נעשה כהה ------אזז...
עם זה כמו הרגלים של השולחן זה עם מישטח, חח או יש כל מיני
עם זה כמו הרגלים של השולחן זה עם מישטח, חח או יש כל מיני
עם זה עם מישהו.. "הלכתי לסרט עם חבר שלי"
אם זה במקרה ש.. "אם זה יקרה"
אם זה במקרה ש.. "אם זה יקרה"
אם - תנאי. (אם לא תסדר את החדר תקבל עונש)
עם- הוספה. (הייתי עם חברות אתמול)
עם- הוספה. (הייתי עם חברות אתמול)
אם - זה תנאי
אם תבואי איתי אני יביא לך סוכריה
עם- זה עם משהו
אני הולכת עם דני לגן
אם תבואי איתי אני יביא לך סוכריה
עם- זה עם משהו
אני הולכת עם דני לגן
באותו הנושא: