4 תשובות
רזון או השמנת יתר לא בהכרח נגרמים מהפרעה נפשית או הפרעות אכילה.
זה לאו דווקא הפרעות אכילה, וזה כן דיי שונה
לרוב זה מגנטיקה, זאת אומרת עם שתי הורייך שמנים גם אם תחיי על סלטים רזה היא לא תהיה.. כנל על רזון אם שתי הורייך רזים גם אם תדפקי לאפות המבורגרים וחפיסות שוקולד בלילה את לא תהיה שמנה, זה קודם כל גנטיקה.. אבל כשזה ממש מוגזם לפה ולפה זה כבר קשור באוכל.
שואל השאלה:
^^^לא בהכרח, אבל זה נגרם רבות.
איך אלא לא הפרעות? אלה סטיות מהנורמה של המשקל
^^^לא בהכרח, אבל זה נגרם רבות.
איך אלא לא הפרעות? אלה סטיות מהנורמה של המשקל
אנונימי
באותו הנושא: