15 תשובות
לא למה לי דה פאק
4AM
כן למה לא אם זה יפה ונחמד

לא הייתי קונה אבל זה לא כזה הזוי
לא מה זה נשמע כל כך מגעיל
לא
ממש לא
J0y
למה זה הזוי בחיי
ממש לא
אני רק רואה את זה אני מקבלת בחילה איכ
המחשבה שחיה מתה נמצאת בתוך משהו ששייך לך
שואל השאלה:
סתם עלה לי הרעיון מתוך האנשים האלה שמפחלצים את החיית מחמד שמתה להם אז הם הופכים אותה לבובה כזאת... או האלה שצדים איילים ושומרים את הראש שלהם ותולים על הקיר... אתם מכירים את הדברים האלה, אז סתם עלה לי מחשבה שזה לא החיה שלך אבל סוג חיה שאתה אוהב ורק האוזניים, עיניין אותי איך תגיבו לזה
אנונימית
אני חושבת שגם הקטע עם האיילים זה מלחיץ^^
ממש לא, יש לי ארנב חי בבית וזה נורא לחשוב שהרגו אחד ודחפו את האוזניים שלו לצנצנת!
שואל השאלה:
הקטע של האיילים הזוי לגמרי. אבל לא יודעת למה המחשבה של אוזניין בתוך צינצנת עם כל מיני קישוטים של דשא ופרחים ומשהו כזה של יער ניראה נחמד בעיניי. אולי אני אזדעזע אם אראה את זה במציאות אבל המחשבה נחמדה בנתיים חח
אנונימית
שואל השאלה:
לב תכלת

לא הורגים אף חיה. החיה מתה לבד מזיקנה/ מחלה/ כל דרך שהיא שלא כוללת בני אדם. ורק אחרי לקחו את האוזניים
אנונימית