52 תשובות
מנתקים קשר
אותו הדבר וחוסמת אותו, לא מגיע לך גבר כזה.
מתנתקת מהקשר
חותכת ממנו
חוסמת ישר מה זה
חוסמת אותו
חוסם ישר מה זה
איך אןתך לא חסמתי אני לא יודעת^
אותי^?
בכבודך ובעצמך^
אבל מה עשיתיי? :(
אם את לא הטעם שלו וזה כל כך מפריע לו והוא כל הזמן רומז לך על זה אז זה פשוט לא יעבוד תנתקו קשר
לא הבאת לי פרחים בסוף^
אתם מגזימים, לגיטימי שבן אדם יתעסק עם מראה, בואו, אם מישהו לא היה נראה טוב בעיניכם לא הייתם יוצאים איתו...
אני חושב שהייתי מנסה לדבר איתו על זה, לראות כמה דגש הוא שם על זה והאם הוא פוסל אותי לגמרי על זה ואם כן, אני לא הייתי רוצה מישהי שלא אוהב איך שאני נראה גם ככה
אני חושב שהייתי מנסה לדבר איתו על זה, לראות כמה דגש הוא שם על זה והאם הוא פוסל אותי לגמרי על זה ואם כן, אני לא הייתי רוצה מישהי שלא אוהב איך שאני נראה גם ככה
אנונימי
פרח שלי :)
אנונמי
אם מלכתכילה הוא לא היה נמשך אליה בסדר
אבל אחרי ככ הרבה זמן שהם מדברים, לבוא ולהראות לה תמונה מפעם והיום ולהגיד שהוא כבר לא נמשך אליה
מה זה השטויות האלה
אם מלכתכילה הוא לא היה נמשך אליה בסדר
אבל אחרי ככ הרבה זמן שהם מדברים, לבוא ולהראות לה תמונה מפעם והיום ולהגיד שהוא כבר לא נמשך אליה
מה זה השטויות האלה
יאיי^
לדעתי ענו לך פה הרוב תשובות טובות. שיהיה בשורות טובות ובהצלחה!! :)
מה את רוצה ממנו, הוא לא נמשך עליך הוא לא אוהב שמנות ופשוט תנתקי איתו קשר ותמצאי מישהו שכן ימשך למבנה גוף שלך.
אם אני עונה בקנות צריך להסתכל על שני הצדדים זאת אומרת אם הוא לא נמשך עליך לפחות הוא היה כנא ובא ואמר לך את זה ולא הביא לך לחיות בהשליה יש לו כנות וכמו בכל קשר משיכה זה חלק חשוב בקשר אי אפשר להיות ביחד בלי משיכה אבל יש דרך לומר כל דבר אם הוא אמר את זה בדרך יפה או לא אני לא יודע אני לא הייתי בשיחה אז הכל פה החלטה שלך את יכותה לנתק קשר או להישאר ידידים מה שבא לך אני כתבתי את זה כי סמתי לב שאף אחד לא היסתכל על הצד השני ותמיד יש צד שני ואני אומר שהוא אפילו בן אדם טוב כי הוא אמר לך את זה בכנות יש כאלה שהיו ממשיכים ונותנים לך לחיות בהשליה ואז שהייתה מגיעה הפרידה זה היה יותר קשה כי זה כבר קשר חזר יותר ואת אפילו לא היית חושבת אל זה אז עכשיו זו החלטה שלך מה לעשות
אם את רוצה לדבר את יכולה לבוא לפרטי
פשוט הייתי מפסיקה לדבר איתו מהרגע הראשון שהייתי יודעת שהוא ככה
מנתקת קשר, חוסמת אותו, איכס.
עשית לגמרי נכון.. יש דרך לומר דברים וזאת ממש לא הדרך.. אגב עצם ההתעסקות בזה וכל הדרך המגעילה שלו.. זה פשוט לא.
מגיע לך טוב יותר ממנו.. ובכלל עדיף לא להיות עם אדם כזה בקשר. את לא חיה לפי הציפיות שלו, את נהדרת כמו שאת, ואם הוא לא מבין את זה - זאת בעיה שלו. (:
מגיע לך טוב יותר ממנו.. ובכלל עדיף לא להיות עם אדם כזה בקשר. את לא חיה לפי הציפיות שלו, את נהדרת כמו שאת, ואם הוא לא מבין את זה - זאת בעיה שלו. (:
הוא לא שווה אותך
בכנות,
זה לגיטימי שבן אדם יתעסק במראה,
הוא לא נמשך אלייך אז פשוט נתקי איתו קשר. אני בטוח שכל מי שפה כולל אותי אם אנחנו לא נמשכים למישהו/מישהי אז הוא/היא תנתק/ינתק איתה/איתו קשר.
אז זה בסדר מה שהוא עשה אבל דבר אחד אני לא מבין למה דווקא ביום הפגישה שלכם?
זה לגיטימי שבן אדם יתעסק במראה,
הוא לא נמשך אלייך אז פשוט נתקי איתו קשר. אני בטוח שכל מי שפה כולל אותי אם אנחנו לא נמשכים למישהו/מישהי אז הוא/היא תנתק/ינתק איתה/איתו קשר.
אז זה בסדר מה שהוא עשה אבל דבר אחד אני לא מבין למה דווקא ביום הפגישה שלכם?
אנונימי
שואל השאלה:
זה לא ככה. דיברנו במשך חודשיים ובגלל הקורונה לא נפגשנו. ואחרי שכבר התחברנו ודיברנו מלא הוא יצא ביציאה מגעילה כזאת.. הייתי מצפה שאם אני לא הטעם שלו שלא יבזבז לי חודשיים
זה לא ככה. דיברנו במשך חודשיים ובגלל הקורונה לא נפגשנו. ואחרי שכבר התחברנו ודיברנו מלא הוא יצא ביציאה מגעילה כזאת.. הייתי מצפה שאם אני לא הטעם שלו שלא יבזבז לי חודשיים
אנונימית
אני מבינה שרק ביום הפגישה הוא טרח לברר איך את נראית. טוב שהוא נזכר.
אני חושבת שאני הייתי אומרת לו משהו בסגנון "בוא ניפגש ואז כבר נראה". ואחרי הפגישה הייתי מעלה שוב את הנושא.
אני חושבת שאני הייתי אומרת לו משהו בסגנון "בוא ניפגש ואז כבר נראה". ואחרי הפגישה הייתי מעלה שוב את הנושא.
רגע, טעיתי. כבר דיברתם בווטסאפ ובשיחות וידיאו, אז הוא ראה אותך. מה הוא נזכר עכשיו?
אני מנחשת שהוא פתאום חשב על זה ברצינות ונבהל. טוב, בעיה שלו. בכל מקרה היה ראוי שתפגשו והוא יראה אותך פנים אל פנים לפני שהוא פוסל.
אני מנחשת שהוא פתאום חשב על זה ברצינות ונבהל. טוב, בעיה שלו. בכל מקרה היה ראוי שתפגשו והוא יראה אותך פנים אל פנים לפני שהוא פוסל.
זה בושה שכל מה שהוא רואה בך זה מראה לדעתי את הנעלה כאן ואת צריכה לשמוח שאין לך דייט איתו
תעיפי אותו על טיל
הייתי מבטלת הכל כמוך ופשוט מנתקת אותו מהחיים שלי .רצה אותך רק בגלל היופי והתבאס שזה לא מה שציפה.ובכלל נראה שלא איכפת לו מהאישיות שלך ורצה רק את היופי..עם אחד כזה לא מגיעים רחוק ,תמצאי מישהו שיצא איתך בזכות מי שאת עכשיו ויתאהב ביופי והאופי העכשווי שלך
אל תרגישי פספוס ,ההפך תשמחי שגילית עכשיו עוד לפני הדייט על דבר כזה
אל תרגישי פספוס ,ההפך תשמחי שגילית עכשיו עוד לפני הדייט על דבר כזה
מנתק את הקשר וחוסם אותו כי לאף אדם לא מגיע דבר כזה ובטח חא לך
שילך לחפש מי הוא בכלל?
יש עוד מילארד דגים בים
יש עוד מילארד דגים בים
מי הוא בכלל שיגיד לך את זה? חתיכת אפס!
תתעלמי ממנו, הוא לא שווה אפילו מחשבה אחת שלך עליו, אם מישהי יאהב אותך באמת אז לא יהיה לו אכפת מהיופי החיצוני שלך.. יהיה לו אכפת מהאופי שלך, ומה שבאמת חשוב זה האופי ולא היופי כי יופי לא נשאר לנצח ואופי כן.
תתעלמי ממנו, הוא לא שווה אפילו מחשבה אחת שלך עליו, אם מישהי יאהב אותך באמת אז לא יהיה לו אכפת מהיופי החיצוני שלך.. יהיה לו אכפת מהאופי שלך, ומה שבאמת חשוב זה האופי ולא היופי כי יופי לא נשאר לנצח ואופי כן.
לא נמשך אז לא נמשך. מה את רוצה?
אנונימי
חותכת ממנו ברור
להעיף אותו. לא מגיע לך מישהו כזה, תעריכי את עצמך ותחפשי מישהו שיעריך אותך בהתאם.
וואי איזה דוחה. זאת ההגדרה לשיטחי
הוא אפס פשוט תחסמי אותו ולא לדבר איתו יותר לעולם!
טוב מאוד שביטלת מגיע לך יותר טוב ממנו
אומרת: וואי תודהה אני רק חיפשתי תירוץ איך לא להיפגש איתך אני פשוט אוהבת בנים עם זין גדול.. תודה שעזרת
מנתקים קשר,והוא סתם נצלן שלא יודע מה הוא רוצה מהחיים שלו בכלל.
וואו חוסמת לו את הצורה המכוערת שלו
מישהו שגורם לך רע אין לו מקום בחיים שלך
בעיקר עם זה מישהו שאת רוצה איתו מערכת יחסים זוגית חשוב שהוא יואהב אותך כמו שאת וזאת תרגישי איתו הכי מושלמת בעולם
ולא שיגרום לך לחוסר ביטחון
גם בכללי לא רק במערת יחסים גם החברים וזה
מישהו שגורם לך רע אין לו מקום בחיים שלך
בעיקר עם זה מישהו שאת רוצה איתו מערכת יחסים זוגית חשוב שהוא יואהב אותך כמו שאת וזאת תרגישי איתו הכי מושלמת בעולם
ולא שיגרום לך לחוסר ביטחון
גם בכללי לא רק במערת יחסים גם החברים וזה
פשוט מאוד-
תני לו עקיצה מאוד לא נעימה, ותחסמי אותו. לא מגיע לך בן אדם כזה. ככה לא מתנהגים. אפס.
תני לו עקיצה מאוד לא נעימה, ותחסמי אותו. לא מגיע לך בן אדם כזה. ככה לא מתנהגים. אפס.
אומרת לו בי ביי
לנתק קשר
גם אם הוא מחליט שלא מתאים לו יש דרך להגיד
הוא אשכרה נבר לך באינסטגרם...
גם אם הוא מחליט שלא מתאים לו יש דרך להגיד
הוא אשכרה נבר לך באינסטגרם...
אוקי סליחה אבל זה נשמע כאילו הוא אמר את זה בצחוק ויצאת קצת מטומטמת
אנונימית
אני באמת לא מבינה אותכם מה יש לכם זה נשמע בצחוק גם אני הייתי עושה את זה בצחוק
כדאי לך לברר את זה
כדאי לך לברר את זה
אל תתני לאף אחד להשפיע לך על הביטחון את זו את ותאמיני בעצמך כל השאר סטומים
שואל השאלה:
זה לא בצחוק, הוא אשכרה לקח 2 תמונות שלי אחת יפה ואחת לא והשווה ביניהם ושאל אותי מה המידות שלי כי הוא לא מצליח להבין איך אני נראית במציאות
זה לא בצחוק, הוא אשכרה לקח 2 תמונות שלי אחת יפה ואחת לא והשווה ביניהם ושאל אותי מה המידות שלי כי הוא לא מצליח להבין איך אני נראית במציאות
אנונימית
וטפ? זה כבר ממש מעליב. אני לוקחת בחזרה את כל הדברים הנחמדים שאולי אמרתי עליו בטעות. ואם זה כל כך חשוב לו, הוא יכול להתאפק קצת עד שתפגשו ולגלות בעצמו את התשובה.
מה המידות שלך? מה את, חולצה מנקסט? תודה רבה, בחור, שלום ולא להתראות.
אני מצטערת שהיית צריכה לעבור את החוויה הלא נעימה הזו.
מה המידות שלך? מה את, חולצה מנקסט? תודה רבה, בחור, שלום ולא להתראות.
אני מצטערת שהיית צריכה לעבור את החוויה הלא נעימה הזו.