34 תשובות
את מדברת כאילו זה רק בישראל ככה
יש אנשים תרבותיים ויש שפחות בכל מקום.
יש אנשים תרבותיים ויש שפחות בכל מקום.
אני חיה בנהריה בשכונות החדשות והכל פה זבל ברמה קשה!!! הכבישים השדות הבניינים הכל רדבולים סיגריות נילונים את מוצאת מוצצים אבודים באמצע מדרכה הכל מסריח ברמות!!! אני לא מבינה למה.. נראה כאילו חזירים חיים פה ולא בני אדם! זה באמת דוחה ומגעיל.
יש אנשים שפחות תרבותיים כי המשפחה שלהם מתנהגת כמו בהמות ויש אנשים שהם תרבותיים.. כי הם מחונכים
בגלל שזה אופי שישראלים אימצו לעצמם ועכשיו הם כבר חושבים שזה לגיטימי להתנהג ככה
במקומות אחרים יותר גרוע ואם לא טוב לך פה תעברי ,ישראל לנצח
אין קשר.. , בכל מקום זה יכול להיות ככה..
זה עניין של חינוך.. אין קשר לישראלים. לא צריך להכליל את כולם.
זה עניין של חינוך.. אין קשר לישראלים. לא צריך להכליל את כולם.
ועדיין אנחנו במקום 9 במדינות הכי מאושרות בעולם (אמיתי)
אני חושבת שזה יכול להיות קשור למנטליות הישראלית הכללית שעוברת בין דורות דרך החינוך, באופן מודע או לא מודע.
יכול להיות שזה קשור לזה שישראלים מאוד קנאים לישראל בעקבות המלחמה על הארץ וזה שהיא מוקפת במדינות אויב מה שגורם למן אובססיה כללית ופרנויה בנוגע לשטח, והמנטליות הישראלית מגוננת על השטח בכך שהיא משייכת אותו לעצמה באופן קיצוני.
"אני עושה מה שאני רוצה בבית שלי ואף אחד לא יפקפק בזה."
משהו כזה.
יכול להיות שזה קשור לזה שישראלים מאוד קנאים לישראל בעקבות המלחמה על הארץ וזה שהיא מוקפת במדינות אויב מה שגורם למן אובססיה כללית ופרנויה בנוגע לשטח, והמנטליות הישראלית מגוננת על השטח בכך שהיא משייכת אותו לעצמה באופן קיצוני.
"אני עושה מה שאני רוצה בבית שלי ואף אחד לא יפקפק בזה."
משהו כזה.
אנונימית
כי יש הרבה ישראלים טובים
אני חושב שכל הקשיים שכאן שמתנקזים למקום 1 יוצרים את כל הבלגן הזה,
מדינה קטנה
ידענו תמיד מלחמות
פקקים איומים
לחץ
מצב כלכלי ותעסוקה שדורשים שינוי
ועוד בעיות אחרות
להוסיף לזה את המזג הים תיכוני
תאונות מחרידות בשל אי-ציות ,להוסיף לזה לחץ+חיפזון
זורקים אשפה בחוץ הרבה פעמים בא מחוסר סבלנות,חיפזון
חבל שזורקים אשפה בחוץ כי מעבר לזה שזה מטנף את העיר
אדם בקלות יכול גם להתחלק ולשבור את הראש ------------ככה שפה העניין
ה-בטיחותי תופס מקום
יכולים ללמוד מ-שוויץ מה זה ערים נקיות
הלוואי ו-בע"ה נראה שינויים לטובה
מדינה קטנה
ידענו תמיד מלחמות
פקקים איומים
לחץ
מצב כלכלי ותעסוקה שדורשים שינוי
ועוד בעיות אחרות
להוסיף לזה את המזג הים תיכוני
תאונות מחרידות בשל אי-ציות ,להוסיף לזה לחץ+חיפזון
זורקים אשפה בחוץ הרבה פעמים בא מחוסר סבלנות,חיפזון
חבל שזורקים אשפה בחוץ כי מעבר לזה שזה מטנף את העיר
אדם בקלות יכול גם להתחלק ולשבור את הראש ------------ככה שפה העניין
ה-בטיחותי תופס מקום
יכולים ללמוד מ-שוויץ מה זה ערים נקיות
הלוואי ו-בע"ה נראה שינויים לטובה
התשובה בגוף השאלה
אתה מסתכל על נקודות הרעות . האחווה הישראלית הכללית טובה וגם המידות. יש שחיתות אבל זה קבוצה קטנה שמשפיעה אבל מבחינה חברתית הם מתגמדים .
^לעבור לחול בגלל זה?
אנונימית
וואי נשבעת שזה ממש ככה
אני גרה בלונדון וכאילו הכל פה נקי אנשים נחמדים (יש גם קרים כאלה אבל הרוב מנומסים ונחמדים) וכאילו כשאת גרה בישראל את לא שמה לב לזה אבל כשעברתי זה כל כך שונהה
על מה המינוס אפשר להבין?
אני גרה בלונדון וכאילו הכל פה נקי אנשים נחמדים (יש גם קרים כאלה אבל הרוב מנומסים ונחמדים) וכאילו כשאת גרה בישראל את לא שמה לב לזה אבל כשעברתי זה כל כך שונהה
על מה המינוס אפשר להבין?
אני גרתי בלוס אנגלס ועברתי לישראל בגלל שיש פה ישראלים נורמלים
ולכל אלה שבוכים שיקר פה באירופה פי 2 יותר יקר אולי לא בחנויות אבל בכללי כן.
ולכל אלה שבוכים שיקר פה באירופה פי 2 יותר יקר אולי לא בחנויות אבל בכללי כן.
אנונימית
מה מיוחד בתל אביב? זה המרכז הכלכלי של המדינה, בגלל זה יקר שם.
תעשו מינוסים עד מחר, תסתכלו על התמג היחסי של תל אביב מכלל המדינה.
רוב החברות בישראל באופן כללי מבוססות בתל אביב.
תעשו מינוסים עד מחר, תסתכלו על התמג היחסי של תל אביב מכלל המדינה.
רוב החברות בישראל באופן כללי מבוססות בתל אביב.
אלה שמלכלכים אלה לא האנשים שבאו מאירופה, אלה האנשים שבאו מארצות ערב.
^טוב
אנונימית
^
מאיפה הבאת את זה
תראה ערים שיש בהן את כל העדות ואנשים מתוך 'נוחות' זורקים את הפסולת לרחוב
זה הרבה עניין של זילזול כי הם בעצמם לא מרימים את זה בסוף
מטנף את העיר
גם יכול לגרום לאדם ליפול ולפתוח את הראש ------------עניין של בטיחות
אם היו 'מפציצים' ב-קנסות כספיים לא היו כ"כ מהר ממהרים לזרוק פסולת ברחוב
מאיפה הבאת את זה
תראה ערים שיש בהן את כל העדות ואנשים מתוך 'נוחות' זורקים את הפסולת לרחוב
זה הרבה עניין של זילזול כי הם בעצמם לא מרימים את זה בסוף
מטנף את העיר
גם יכול לגרום לאדם ליפול ולפתוח את הראש ------------עניין של בטיחות
אם היו 'מפציצים' ב-קנסות כספיים לא היו כ"כ מהר ממהרים לזרוק פסולת ברחוב
עובדה. לא בקטע גזעני או מתנשא.
לא אמרתי שמזרחים הם מלכלכים, אמרתי שאלה שכן מלכלכים הם מזרחים. זאת התרבות שלנו, אם תרצו ואם לא.
לא אמרתי שמזרחים הם מלכלכים, אמרתי שאלה שכן מלכלכים הם מזרחים. זאת התרבות שלנו, אם תרצו ואם לא.
עובדה מאיפה?
שואל השאלה:
^אין קשר למזרחים
^אין קשר למזרחים
מהשטח
איזה שטח בדיוק
צודקת אני במאמצים לעבור
כי הכל קורס, יוקר המחייה, מחירים של בתים, יותר מדי פיתוחים בגלל צרכנות רבה, ממשלה ומשטרה שלא בקו
זה מה שקורה שכל אחד לא אחראי על האשפה שהוא משאיר אחריו..אם ליטרלי כל אחד היה אוסף אחריו הכל היה יכול להיות הרבה יותר נקי.
כי החינוך שבור
וזה הגיוני
מערכת החינוך קורסת
אין רופאים וואו (ואם יש, יש כל כך קצת מהם)
אנשים מתנהגים חרא אחד לשני והם מחזירים את ההתנהגות לסביבה
הממשלה קורסת
הכבשים קורסים
הסביבה קורסת
היוקר מחייה רק עולה ועולה
החום הבלתי נסבל
המלחמות והרעש אין סופיים
האי רגיעה הזאת מצד כולם ומרוב שזה ככה *כל הזמן* זה כבר נורמלי
כולם כל כך all over the place ופשוט צצים זה כאב ראש בלתי נסבל
הכל קורס וזה מה שאת מקבלת בתמורה
וזה שאנחנו כעם, כאנשים מתנבגים בצורה בררברית כי זאת הנורמה, גורמת להכל לקרוס עוד יותר ועוד יותר
וזה הגיוני
מערכת החינוך קורסת
אין רופאים וואו (ואם יש, יש כל כך קצת מהם)
אנשים מתנהגים חרא אחד לשני והם מחזירים את ההתנהגות לסביבה
הממשלה קורסת
הכבשים קורסים
הסביבה קורסת
היוקר מחייה רק עולה ועולה
החום הבלתי נסבל
המלחמות והרעש אין סופיים
האי רגיעה הזאת מצד כולם ומרוב שזה ככה *כל הזמן* זה כבר נורמלי
כולם כל כך all over the place ופשוט צצים זה כאב ראש בלתי נסבל
הכל קורס וזה מה שאת מקבלת בתמורה
וזה שאנחנו כעם, כאנשים מתנבגים בצורה בררברית כי זאת הנורמה, גורמת להכל לקרוס עוד יותר ועוד יותר
יוצא שמי שחכם עוזב את המדינה, את השטח שתמיד חפצנו בו
והם אלו שחכמים
הם אלו שמצליחים אח"כ
ולמה? לא יודעת
והם אלו שחכמים
הם אלו שמצליחים אח"כ
ולמה? לא יודעת
אנחנו ברברים
כוס פיצוץ
זו רק השערה שלי, אבל הישראלים בארץ הושפעו רבות מהתרבות וההתנהגות הערבית, כי זה יותר 'מגניב' ויותר מתאים להשתוללות ובלאגן, וצעירים אוהבים את זה. אז גם אלו ששונאים את הערבים עדיין רואים את הדברים האלה כ'מגניבים' ומאמצים את זה, לפחות באופן חלקי.
יתכן שאני טועה, וגם לא כל הערבים ככה, אבל אין מה לומר שרובם כן ככה (יש בניהם רופאים, הייטקיסטים וכדו', אבל רובם די מופרעים).
אם ההשערה שלי נכונה, אז זה בעצם נובע מהרעיון של 'ההורים שלי או אף אדם אחר לא יגידו לי מה לעשות', והרעיון של 'תתפרע (או בכללי תעשה מה שבא לך) כל עוד זה לא מפריע לאף אחד' , זה מתחיל בזה וגולש לדברים יותר מופרעים ומוגזמים. שלפי מה שאני רואה כאן זה העיקרים שיש לצעירים של הדור הזה, ולפי מה ששמעתי מהורי זה כבר התחיל בדורם ואולי אף לפני.
יתכן שאני טועה, וגם לא כל הערבים ככה, אבל אין מה לומר שרובם כן ככה (יש בניהם רופאים, הייטקיסטים וכדו', אבל רובם די מופרעים).
אם ההשערה שלי נכונה, אז זה בעצם נובע מהרעיון של 'ההורים שלי או אף אדם אחר לא יגידו לי מה לעשות', והרעיון של 'תתפרע (או בכללי תעשה מה שבא לך) כל עוד זה לא מפריע לאף אחד' , זה מתחיל בזה וגולש לדברים יותר מופרעים ומוגזמים. שלפי מה שאני רואה כאן זה העיקרים שיש לצעירים של הדור הזה, ולפי מה ששמעתי מהורי זה כבר התחיל בדורם ואולי אף לפני.
בגלל שהשמאל שולט על המדינה שלנו
תיראו אזורים עם שמאלנים איזה מטופחים הם ניראים ותראו מקומות של ימנים וחרדים
השמאל גורם לזה ברגע שבן גביר יהיה ראש ממשלה זה לא יקרה
תיראו אזורים עם שמאלנים איזה מטופחים הם ניראים ותראו מקומות של ימנים וחרדים
השמאל גורם לזה ברגע שבן גביר יהיה ראש ממשלה זה לא יקרה
אנונימי
^
בוא נגיד ש-ישראל היא לא שוויץ
אבל כן עם רצון לשינוי +עבודה קשה +שינוי התכנית מן היסוד אפשר להוציא פה מדינה מהמובילות בעולם
בוא נגיד ש-ישראל היא לא שוויץ
אבל כן עם רצון לשינוי +עבודה קשה +שינוי התכנית מן היסוד אפשר להוציא פה מדינה מהמובילות בעולם
באותו הנושא: