10 תשובות
אני אתן לך דוגמא נוחה,את רואה האח הגדול?

למשל גדי בא מתרבות שלגבר זה בושה להרים את הצלחת מהשולחן,לגבר שבא מתרבות המערב זה ייראה נורמטיבי.
אנונימי
הזיה שבישראל עדיין יש אנשים כמו גדי..
הייתי בשוק שהוא אמר שהוא לא מרים צלחת
אנונימית
אנונימית,אל תאשימי אותו הוא נולד לתוך תרבות כזאת..
בתכלס זה לא אשמתו .. תאשימי את התרבות הזאת.
אנונימי
שואל השאלה:
ומה שכתבתי זה נחשב?
אנונימית
זה נחשב להבדלים תרבותיים.
אנונימי
שואל השאלה:
כאלו יש יחס בין אהבה שיש אחד שהוא פזיז וזה ואחד שישר מדבר עם בחורה וזה או שיש מישהו שמוות
אנונימית
זה כבר אופי של אותו בחור,אין קשר.
אנונימי
שואל השאלה:
וסביבה שכל אחד גדל?
אנונימית
את מדברת על יחסיו של בחור עם בחורה,זה קשור לאופיו וכן גם לחינוך,ערכים ומוסר
ניתן לראות שתרבות המערב נשים משגשגות הרבה יותר מתרבות המזרח
אנונימי
אני לא מאשימה אותו חחח גם לא אכפת לי שיעשה מה שהוא רוצה בחיים שלו
פשוט הייתי בשוק שראיתי את זה פעם ראשונה ושעדיין קיימים אנשים שנוהגים ככה
אבל אני שמחה שבאח הגדול הוא משתדל יותר כי כשהוא חי עם עוד אנשים הוא לא יכול לא לעשות כלום
אנונימית