5 תשובות
הראשון יותר אני לפי דעתי
האופציה הראשונה
אני לא הולך להצגות בזמני הפנוי כי אני מתעב את התיאטרון ואת האליטה אשר שולטת בו.
אך כן מזדהה אם כל שאר הדברים בהגדרה הראשונה, אני בוחר לאמץ את תרבות המערב, שמבוססת על ערכים יהודים-נוצרים, אשר לתפיסתי נעלים על תרבויות אשר מקפחות חיי אדם.
אך כן מזדהה אם כל שאר הדברים בהגדרה הראשונה, אני בוחר לאמץ את תרבות המערב, שמבוססת על ערכים יהודים-נוצרים, אשר לתפיסתי נעלים על תרבויות אשר מקפחות חיי אדם.
1, פחות הצגות, יותר התפלספות וספרים
השנייה אבל בלי הכפרה וכל זה אני לא פרחה אני פשוט לא מתעניינת בהצגות
באותו הנושא: