17 תשובות
לא נורא, בתיאבון
אנונימי
עדיף שלא להבא
זה אפילו לא ארוחת צהריים אז אני מניחה שזה בסדר
אנונימית
כן 350 בשביל מעדנים זה הרבה ואני אפילו לא יודע מה יש בהם יכול להיות שיש דברים לא בריאים בעליל שאכלת כפול פאקינג 6
על מה המינוס אני אומר את האמת אל תיפגעו
על מה המינוס אני אומר את האמת אל תיפגעו
לא
אנונימי
זה לא בריא..
עם חלב פרה?
בכללי זה לא נורא, אם זה עם חלב פרה זה לא בריא אבל זה עדיין לא נורא
בכללי זה לא נורא, אם זה עם חלב פרה זה לא בריא אבל זה עדיין לא נורא
זה ממש כן תפסיקו לשקר לנ
שואל השאלה:
הכנסתי לגוף 1100 קלריות עם זה
פשוט לא אכלתי הרבה אז הרשתי לעצמי גם ככה אני מאחר מאזן הכל זה לא שכל יום אני אוכל ככה
הכנסתי לגוף 1100 קלריות עם זה
פשוט לא אכלתי הרבה אז הרשתי לעצמי גם ככה אני מאחר מאזן הכל זה לא שכל יום אני אוכל ככה
אנונימי
זה ממש לפא נורא, זה לא שיא הבריאות אבל זה לא ממש נורא
זה לא נורא,פשוט עדיף שלא. כי זה יותר מדי חלב לגוף וזה גם נורא תלוי במעדן
שואל השאלה:
https://images.app.goo.gl/6xdfcq17gveezh6p9
https://images.app.goo.gl/6xdfcq17gveezh6p9
אנונימי
שואל השאלה:
זה המעדן
זה המעדן
אנונימי
אה זה מעדן סבבה
אני לא ממש מכירה אותו אבל עדיין זה לא בריא :(
שואל השאלה:
בסדר בקטנה:)
בסדר בקטנה:)
אנונימי
יותר מדי חלב, אבל שוב, לא נורא.
פשוט תפסיקי לצרוך חלב פרה תעשייתי
פשוט תפסיקי לצרוך חלב פרה תעשייתי
באותו הנושא: