6 תשובות
מתופפים יסכימו איתך
אנונימית
נכון
שואל השאלה:
אם אתה שואל אז לא
חוץ מזה לא אמרתי שאתה טועה רק אמרתי שכל אחד אוהב את מה שהוא אוהב וזה זכותו
כן פרוג יותר כיף בכנות
גם ספיד אבל בתכלס זה אותם 3 מקצבים כל הזמן אז זה נהיה קצת משעמם.
בפרוג 4/4 זו קונספירציה אז זה יותר מעניין
שואל השאלה:
הטעם שלו בתופים
שואל השאלה:
טוב אחי
כל אחד והטעם שלו בצופים
אגב אני מתופפת בערך ארבע שנים אז אני יכולה לומר שאני מבינה בזה קצת