10 תשובות
בשבועות הראשונים בדרך כלל חוזרים על החומר, לא לדאוג.
שואל השאלה:
אני בכל זאת דואג זה עושה לי פחד כזה
אנונימי
תקשיב הכל טובב כיתה ט באמת לא קשה אני בטוחה שתצליח להשלים וגם לרוב שבוע ראשון זהה יותר כזה חזרה לבית ספר להתאקלם וכאלה
בדרך כלל חוזרים על החומר
שואל השאלה:
אני מעריך את מה שכתבתם אבל אתם בטוחות או בטוחים שבשבוע הראשון רק חוזרים וזה? פשוט גם מתמטיקה הצד הקשה של יותר מכל המקצועות ואם ילמדו חומר חדש אני לא יודע איך אני יסתדר עם זה
אנונימי
הם לא ילמדו, וגם אם כן (מה שאני בספק)
תסתדר, תמיד אפשר לבקש עזרה מהמורה.
אתהה באמת תסדר מבטיחה אם אתה ילד שלומד ומשקיע הכי אין סיבה שלא אל תחשוב על זהה תהנהה באילתת לפני שחוזרים ללימודים תאגור כוחות
בוא אני אספר לך סוד
כיתה ט זה ז*ן
אין לזה שום משמעות וממש לא קשה להשלים
מקסימום אם אתה רואה שצברת פער (וזה 99 אחוז לא יקרה בשבוע הראשון של הלימודים) תבקש מהמורה פרטני להשלים את החומר
היא לא יכןלה להגיד לך לא
אבל רק אומרת לך- כיתה א ו י זה הזמן האחרון להבריז לפני יא אז תנצל את זה !!!
היא צודקת האמת כאילו אני חושבתת שתמיד צריך להשקיע וזה פשוט להגיע למגמות והקבצות גבוהות וזה אבלל באמת באמת עד כיתה י לא משנה כלום ב י זה פשוט חשוב להשקיע במגנים ב30 % ובאמת בכיתה יא הכל באמת באמת מתחיל לפני זה באמת צריך לנצל את הזמן עם חברים ולהנותת
בשבוע הראשון בדרך כלל לא לומדים אבל שמעתי שכנראה לא ילמדו בימים הראשונים בגלל שביטה