8 תשובות
לא לומדים
היכרות
לא לןמדים
לפי דעתי בימים הראשונים לא ממש לומדים
בקושי לומדים בחודש הראשון, כיתה ז זאת בדיחה
אנונימי
היכרות עם המורים והם כנראה יוציאו אתכם החוצה עם כדור או משהו
ימים ראשונים לא ככ לומדים יותר מכירים את המורים את הילדים בכיתה/שכבה וכזה
הכירות
באותו הנושא: