7 תשובות
יש מצב תעשי אותה בכל זאת
כן, יבדקו
לא בודקים לעומק אבל כן רואים שעשית את כל המשימות
לי אישית אפילו לא שאלו אבל תעדי זה תמיד טוב( אומרת מישהי שלא התחילה את העבודות) כיתה ט
גם לי יש עבודות קיץ לעשות (כיתה ט) ובקושי עשיתי משהו :(