9 תשובות
תגידי לה שכן
כן.
בטח
ברור שכן
כן ברור
ברור שזה הגיוני. את פורקת דברים שיושבים עלייך , מתארת קשיים שאת חווה ,מועקות וזה ביטוי ליגיטימי לרגשות שמתחוללות אצלך
כן ברור שהגיוני
כן זה מהמם שאת מצליחה לפרוק
אני הלכתי מכות עם הפסיכולוג בפעם הראשונה והאחרונה .
באותו הנושא: