11 תשובות
כן
כן .
יתכן ואת בדיכאון
תלוי מאוד
כן , זה רגשות אין לך מה להתעצבן על זה כי זה אנושי לגמרי והכל חולף בסוף ועובר תאמיני לי כמו שיש תקופות טובות יש גם פחות ככה זה אין אחד שתמיד טוב לו באמת ואין תקופה שלא עוברת גם אם זה יום יומיים שבוע חודש או שנה זה עובר בסוף!!! כל מה שאת צריכה אני פה!
נ.ב עצה ממני תשמעי את השיר בסוף הכל חולף עומר אדם צודק תקשיבי למילים❤
נ.ב עצה ממני תשמעי את השיר בסוף הכל חולף עומר אדם צודק תקשיבי למילים❤
מי שכתב תלוי מאוד אין כזה דבר תלוי מאוד זה נורמלי וזה אנושי
מניסיון, כן
כן
מזה נורמלי... לא זה לא נורמלי. זה יכול להעיד על הרבה דברים. בנאדם לא אמור לבכות כלכך הרבה. זה אומר שעצוב לה 24/7 אם ככה... או שהיא פשוט רגישה ובוכה גם שהיא שמחה, בוכה שהיא מתרגשת, בוכה שראתה סרטון עצוב או צעקו עליה. אם יש סיבות לבכי בסדר.. פשוט בנאדם רגיש מאוד.
אבל אם היא בוכה סתם ככה כל היום, כי רע לה, כי עצוב לה.. זה ממש באסה עדיף שתנסה לעזור לעצמה.. חבל שתרגיש ככה
אבל אם היא בוכה סתם ככה כל היום, כי רע לה, כי עצוב לה.. זה ממש באסה עדיף שתנסה לעזור לעצמה.. חבל שתרגיש ככה
אנונימית
לא, אולי עוברת עליה תקופה קשה מאוד
לא, חד משמעית לא
(כל עוד זה לא טראומטי או מוצץ נגיד)
(כל עוד זה לא טראומטי או מוצץ נגיד)
אנונימי
באותו הנושא: