15 תשובות
ליבי איתך מאמילה שלי
הכל יהיה בסדר
אני במצב כמו שלך
גם אני לא עשיתי כלום זה באמת הרגשה חרא
תנסי לנצל את הזמן שנשאר לך מהחופש הזה בלעשות משהו משמעותי שתרגישי כמה שפחות בזבוז.
ותנסי לחשוב על דברים טובים ולשמוע מוזיקה שתעודד אותך.
כאן בשבילך((:
שואל השאלה:
איך אמורים לחזור לבית ספר כאילו כלום שכולם יספרו איך היה להם ואני כזה "אממ בכיתי ישנתי אכלתי"
אז תנסי לעשות משהו שגם תספרי עליו בבית ספר
אל תאשימי את עצמך כולם כמעט ולא יצאו בגלל שהיה ממש חם
תכתבי, תבשלי, תקראי
והנה יש לך מה להגיד❤
שואל השאלה:
אבל אני מרגישה שנכנסתי למצב נפשי נוראי ואני מפחדת להתחיל איתו ככה שנה חדשה. הבעיה היא שתוך שבועיים אני לא אצליח לעשות שום טיפול פסיכולוגי/לצאת מזה לבד
מקסימום תחזרי ללימודים במצב הזה.
זה ישתפר עם הזמן.
אבל תזכרי שלפעמים יהיה לך ימים שיותר ולפעמים שפחות
אני מבינה אותך כלכך.. גם אני לפני החופש וגם בחופש הרגשתי מזעזע כלכך אבל נזכרתי שזאת רק תקופה אני מקווה שתנצלי את השבועיים האלה לטובה ואני תמיד כאן בשביל לשמוע! הכל יהיה בסדר מבטיחה לך 3>
אנונימית
נראלי כולם ככה אבל יכול להיות שתהיה שביתה ולא נחזור ב1/9
שואל השאלה:
אומייגד הלוואי
יקרה,

נתקלתי בהודעתך והיה לי חשוב להגיב לה. שומעת אולי את הקושי שההתמודדות מביאה עימה, התחושות הקשות שכנראה מגיעות בעוצמה גבוהה.. ואני משערת כי ההרגשה שאין למי לפנות עלולה לערער ולפעמים היא עשויה להפריע גם בהתנהלות היום יומית. האם יש מישהו שאת סומכת עליו שתוכלי לשתף אותו ברגשותייך?

בנוסף, אם תרגישי צורך באוזן קשבת אני מזמינה אותך לשוחח איתנו בצ'אט בשיחה אנונימית. נקשיב, נתמוך וננסה לסייע.

שלך,
מתנדבת סה"ר.