9 תשובות
את יכולה לעשות ניתוק מהמשתמש
ואני יכולה להזדהות איתך
שואל השאלה:
^^^הלוואי
שואל השאלה:
^^^טנקיו33>>
לא נורא אני אשאר ככה,גם ככה כבר מלא ראו את זה אז מה יש להפסיד
שואל השאלה:
^זה לא נותן אחרי ששלחתי איף
את יכולה להגדיר את זה כשאלה אנונימית
שואל השאלה:
פאק זה לא שם אנונימי הצילו
נסי לסדר שעות שינה ולהיפגש עם חברים לבלות
תנסי להכניס לשגרה שלך נקןדות אור ודברים שמרגיעים אותך, מחברים אותך לצדדים בך שאת אוהבת ושגורמים לך להרגיש בטוחה ושמחה
דברי עם אנשים שאת סומכת עליהם, אל תשמרי את כל הרגשות לעצמך