9 תשובות
באסה לשמוע..תרגישי טוב וחיבוק מרחוק
תחבקי מישהו
גם אני :)
חיבוק וירטואלי 3>
חיבוק וירטואלי 3>
קחי חיבוק מרחוק :)
נותנת לך כמה טיפים, מקווה שזה יגרום לך להרגיש טוב יותר. אני מרגישה דחף מטורף לצאת לצרוח שירים לבד, בחוף או ביער, אפילו סתם בגינה.
נסי את זה, אולי יעזור. ללכת לישון, ולעטוף את השמיכה בצורה של בן אדם, שימי שיר שאת אוהבת באוזניות ודמייני שזה האדם שגורם לך להרגיש בטוחה.
נסי מדיטציה, מקלחת, ריצה, לדבר עם מישהו. לנשום עמוק אלף פעם, לקרוע דף, לצייר קווים חדים על דף.
תזכרי שהכול זו רק תקופה, גם החיים. יהיה בסדר, גם זה יעבור ;)
נותנת לך כמה טיפים, מקווה שזה יגרום לך להרגיש טוב יותר. אני מרגישה דחף מטורף לצאת לצרוח שירים לבד, בחוף או ביער, אפילו סתם בגינה.
נסי את זה, אולי יעזור. ללכת לישון, ולעטוף את השמיכה בצורה של בן אדם, שימי שיר שאת אוהבת באוזניות ודמייני שזה האדם שגורם לך להרגיש בטוחה.
נסי מדיטציה, מקלחת, ריצה, לדבר עם מישהו. לנשום עמוק אלף פעם, לקרוע דף, לצייר קווים חדים על דף.
תזכרי שהכול זו רק תקופה, גם החיים. יהיה בסדר, גם זה יעבור ;)
אנונימית
תחבקי תעץ סתם לא.
תחבקי בובה אהובה עלייך את השמיכה את הדבר שאת הכי אוהבת או את הטלפון
תחבקי בובה אהובה עלייך את השמיכה את הדבר שאת הכי אוהבת או את הטלפון
שואל השאלה:
תודה לכם. באמת❤
תודה לכם. באמת❤
אנונימית
את יכולה לדבר איתי ותדעי שזה תקופה והכל יהיה בסדר בסוף ובאמת שאם בלך לדבר אני פה בשבילך 3>
הי אנונימית, מה שלומך? שמי רומי, אני תומכת ומלווה בני נוער ברשת, עלם דיגיטל. טוב שהצלחת לשתף פה קצת ממה שאת עוברת. את משתפת על מצבך הנפשי. נשמע שאת מבקשת לא להתמודד לבד ואני חושבת שזה מראה על המון כוחות. את שואלת מה לעשות, אני מזמינה אותך להמשיך לשוחח איתי בצאט הפרטי ונוכל לחשוב יחד למה את זקוקה ומה אפשר לעשות עם זה.
ניתן לפנות אליי פה באתר בהודעות פרטיות,
דרך המייל שלנו [email protected].
או באינסטגרם/טיקטוק בפרופיל nayedet.digital.
יש לנו גם צט שפועל בימי ראשון עד רביעי בין 20:00-24:00. הוא אנונימי, ניתן להכנס דרך הכתובת www.yelem.org.il
ניתן לפנות אליי פה באתר בהודעות פרטיות,
דרך המייל שלנו [email protected].
או באינסטגרם/טיקטוק בפרופיל nayedet.digital.
יש לנו גם צט שפועל בימי ראשון עד רביעי בין 20:00-24:00. הוא אנונימי, ניתן להכנס דרך הכתובת www.yelem.org.il
היי אנונימית,
אומנם כתבת מעט אבל אמרת כל כך הרבה.. אני רק יכולה לתאר לעצמי כמה רע את מרגישה.. יקרה,
קודם כל אני מחבקת אותך חיבוק ווירטואלי ואני מזמינה אותך להיכנס לצ'אט האנונימי של עמותת סה"ר (סיוע והקשבה ברשת) ולהמשיך לשתף בקצב שלך.. אנו נהיה שם עם אוזן קשבת וכתף תומכת..
מחכים לך,
שלך,
מתנדבת סה"ר
אומנם כתבת מעט אבל אמרת כל כך הרבה.. אני רק יכולה לתאר לעצמי כמה רע את מרגישה.. יקרה,
קודם כל אני מחבקת אותך חיבוק ווירטואלי ואני מזמינה אותך להיכנס לצ'אט האנונימי של עמותת סה"ר (סיוע והקשבה ברשת) ולהמשיך לשתף בקצב שלך.. אנו נהיה שם עם אוזן קשבת וכתף תומכת..
מחכים לך,
שלך,
מתנדבת סה"ר
קישורים מצורפים:
באותו הנושא: