זה לעבודת קיץ...כשיש שאלה שכתוב מצא את משוואת המעגל כך שBM הוא הקוטר שלו( במיקרה הזה היו נקודות B וM) אז צריך לעשות קודם נוסחת אמצע קטע של שני הנקודות שהן מרכז המעגל ואז כדי למצוא את הרדיוס אז צריך להציב את הנקודות שמצאתי באמצע קטע של BM בנוסחת דיסטאנס כדי למצוא את רדיוסו??אני מקווה שהבנתם בבקשה תענו...