5 תשובות
לדעתי עדיף לך להתמקד בנושאים ספציפיים ולהשקיע גם הזה
אני חושבת שעדיף לך לא לוותר על הבחירה.
זה יכול להציל לך את הבגרות, מנסיון.. את לא יכולה לדעת איזה שאלות יפילו עלייך
אם יש לך מוטיבציה ורצון להשקיע, לכי להקבצה הרגילה. תקשיבי בשיעורים, תשאלי שאלות, תכיני שיעורי בית, תתרגלי כמה שצריך ואת בטוח תצליחי.
זה יכול להציל לך את הבגרות, מנסיון.. את לא יכולה לדעת איזה שאלות יפילו עלייך
אם יש לך מוטיבציה ורצון להשקיע, לכי להקבצה הרגילה. תקשיבי בשיעורים, תשאלי שאלות, תכיני שיעורי בית, תתרגלי כמה שצריך ואת בטוח תצליחי.
שואל השאלה:
יש לי מוטיבציה להצליח וזה מה שעשיתי גם עד עכשיו, אבל השאלה אם המיקוד הזה לא דווקא יכול לעזור לי כי ככה אני ידע את אותם הנושאים ממש מעולה, בכל דבר יש לי יתרונות וחסרונות אז כבר התבלבלתי
יש לי מוטיבציה להצליח וזה מה שעשיתי גם עד עכשיו, אבל השאלה אם המיקוד הזה לא דווקא יכול לעזור לי כי ככה אני ידע את אותם הנושאים ממש מעולה, בכל דבר יש לי יתרונות וחסרונות אז כבר התבלבלתי
אנונימית
אני אגיד לך, אני בעקרון למדתי לבגרות כמה נושאים אבל התמקדתי מאוד על הנושאים המסויימים שרציתי.. ממש בניתי עליהם לבגרות.
אני מגיעה לבגרות, מנסה לפתור תרגיל אחד ופשוט לא הולך.. לא משנה מה אני עושה- לא הולך. אז בעצם הבחירה הצילה אותי שם
אני ממליצה לך להשאיר את הבחירה, אבל עדיין להתמקד יותר בנושאים שאת חזקה בהם
בכל מקרה, תנסי מקסימום את תמיד יכולה לחזור להקבצה הקודמת לא?
אני מגיעה לבגרות, מנסה לפתור תרגיל אחד ופשוט לא הולך.. לא משנה מה אני עושה- לא הולך. אז בעצם הבחירה הצילה אותי שם
אני ממליצה לך להשאיר את הבחירה, אבל עדיין להתמקד יותר בנושאים שאת חזקה בהם
בכל מקרה, תנסי מקסימום את תמיד יכולה לחזור להקבצה הקודמת לא?
לדעתי כדאי לך ללמוד את כל הנושאים, הבחירה זה דבר מאד מאד חשוב ונחוץ
אני בכיתה יב ושנה שעברה כשלמדתי לבגרות ממש התלבטתי אם ללמוד הכל או לא.
יום לפני הבגרות הודיעו לי שאני ניגשת (היה לי פחות מ24 שעות ללמוד לבגרות!)
בסופו של דבר הצלחתי בנס לקבל 100 ב804 ואם לא הייתה לי את הבחירה בחיים לא הייתי מגיעה לציון הזה
את יכולה למשל להחליט שחלק מהנושאים שתלמדי יהיה בעיות קיצון, ואז דווקא בבגרות תהיה לך שאלה אם איזה פונקציה מאד מאד מסובכת או ניסוח של שאלה לא מובן או סעיף אחד שיכול להוריד לך הרבה ניקוד ואז תפסידי סתם..
לדעתי תעברי להקבצה הרגילה ותלמדי את כל הנושאים ואל תתעמקי רק בחלק מהם
אני בכיתה יב ושנה שעברה כשלמדתי לבגרות ממש התלבטתי אם ללמוד הכל או לא.
יום לפני הבגרות הודיעו לי שאני ניגשת (היה לי פחות מ24 שעות ללמוד לבגרות!)
בסופו של דבר הצלחתי בנס לקבל 100 ב804 ואם לא הייתה לי את הבחירה בחיים לא הייתי מגיעה לציון הזה
את יכולה למשל להחליט שחלק מהנושאים שתלמדי יהיה בעיות קיצון, ואז דווקא בבגרות תהיה לך שאלה אם איזה פונקציה מאד מאד מסובכת או ניסוח של שאלה לא מובן או סעיף אחד שיכול להוריד לך הרבה ניקוד ואז תפסידי סתם..
לדעתי תעברי להקבצה הרגילה ותלמדי את כל הנושאים ואל תתעמקי רק בחלק מהם