21 תשובות
אני אלשין עלייך למנהל פה
חצופה
חצופה
אנונימי
לרוב כן ואין לי בעיה איתם אני בעצמי מחבבת ילד חנון חמוד וחתיך בוא זמנית אבל מה שכן הכי מבאס כאן שאתה מתחבר למישהו ומפתח טיפה חיבה ואתה מבקש ממנו תמונה או אינסטגרם ואז מתאכזבים ולא נעים קרה לי מלאא
אנונימית
לא, ומה רע בחנונים
אנונימית
כן, אבל אני אוהבת חנונים.
תודה חיים שלי❤
בעקבות שאלתך אנוכי נאלץ לדווח.
אנונימי
למה לדווח מה אכפת לכם
אינני חנון, ואנוכי איני מוכן להשפלה זו.
אנונימי
חנון אבל זה לא אמור להיות השפלה עצוב שאתה חושב שחנון זה משהו רע אף אחד לא אמר שלהיות חנון זה משפיל ^
אנונימית
אין אנוכי חפץ לגרום לעלמה נזק, אל נא תירא.
אנונימי
הנני חנון
ולא אינני
הנך חנון לא מושכל
ולא אינני
הנך חנון לא מושכל
אנונימי
^^^^מת
אגב אני חנון ואין לי שום בעיה להודות בזה. לא רואה שום בעיה עם זה.
אני סתם צוחק הכל טוב
אנונימי
כןכן הבנתי בסוף
הבנת בסוף
חנונים מבינים בהתחלה
אני חושש שאתם מתחזים
חנונים מבינים בהתחלה
אני חושש שאתם מתחזים
אנונימי
שיט עלית עלי
אני מתה
אנונימית
לא
אנונימית
לא וגם אם כן אין בעיה
מה אני אגיד לך אני חנון על
באותו הנושא: