15 תשובות
נכון לגמרי
לא
בנות אוהבות רעים
בנות אוהבות רעים
לא
יש סוגים ויש סוגים אנשים שונים אופי שונה דעות שונה
כל אחת יש לה טעם שונה.לי אישית זה לא משנה.
פיתחתי לאחרונה אובססיה לגורי אלפי
אנונימית
אני חושב שכל אחת אוהבת משהו אחר.
יש כאלה שימותו עליהם, ובאותו הזמן יש גם כאלה שלא היו נוגעות בחנון עם מקל.
יש כאלה שימותו עליהם, ובאותו הזמן יש גם כאלה שלא היו נוגעות בחנון עם מקל.
הם קיוטיז
כן רק חנונים דווקא הרוב אוהבות ערסים כאלה
בנות שאוהבות חנונים יאהבו חנונים
יש כאלה שלא אוהבת
אין נוסחה גורפת למה שבנות אוהבת או לא אוהבות. כל אחת שונה סה"כ
יש כאלה שלא אוהבת
אין נוסחה גורפת למה שבנות אוהבת או לא אוהבות. כל אחת שונה סה"כ
תלוי באותה בת
לכל בת יש טעם אחר
אני אישית פחות בקטע אבל יש בנות שישמחו בלי קשר לבגרות
לכל בת יש טעם אחר
אני אישית פחות בקטע אבל יש בנות שישמחו בלי קשר לבגרות
תלוי מי
לא נכון בכלל, אתה מראה טיפה חולשה הן אוכלות אותך
כל אחת והטעם שלה אני אישית לא
אני ממש אוהבת חנונים
באותו הנושא: