9 תשובות
וואלה תגידי מה שבא לך יש לי זין ענק אני גבר אחושרמוטה
אנונימי
אחותי וחבר שלה אומרים לי שאני חנון ואומרים לי שאני נראה כמו חנון אבל אני לא רואה את זה כל כך (חוץ מהמראה אני די נראה חנון ואידיוט)
שאת חנונית למה מי את שתדברי על הבנים פה זה אתר של שאלות לא הכרויות
קפצי לי
קפצי לי
נקודה טובה^
בנים חנונים זה הכי שווה...תגידי תודה
מילה צודקת כולם פה ילדי כאפות
אנונימי
תמותי עם מקל בתחת
א. לא כולם חנונים, יצא לי לדבר עם כמה בנים פה
ב. אם הם בנים הם לא יכולים להיות "לא גברים" כי המגדר שלהם הוא בן
ב. אם הם בנים הם לא יכולים להיות "לא גברים" כי המגדר שלהם הוא בן
שקט
חנון זה דבר טוב
חנון זה דבר טוב
באותו הנושא: