10 תשובות
מאוד, הגוף שלך צריך פחמימות, שומנים וחלבונים שאין בירקות.
צריך סידן חלבון ופחמימות שזה משהו שאין כלכך בירקות וםירות זה יותר בבשר גבינות ולחם אז גי צריך לשלב
אם רק פירות וירקות אז גרוע מאוד
הגוף צריך גם פחמימות, שומנים וחלבונים
לפחות תאכלי סלט נגיד גם עם גבינה בצד, או סנדוויץ עם ירקות
האמת שזה די חשוב לגוון..
הגוף צריך את כל אבות המזון אז תתחילי לנסות דברים אחרים בהדרגה
בהצלחה!(:
שואל השאלה:
אני לוקחת תוספים למה שצריך
ידוע לי שזה לא מספיק, אבל לפחות שיהיה מעט.
אנונימית
את צריכה לאכול גם חלבונים, שומנים פחמימות מה שאין בירקות
תנסי לגוון, ובנוסף תאכלי ירקות ופירות
תוספים זה נחמד אבל זה מתקבל בצורה םחות טובה מאשר אוכל נורמלי שנקלט הכי טוב כי הגוף יודע איך למיין כמו שצריך
שואל השאלה:
אני לא אוהבת, זה עושה לי בחילה^^^^^
אנונימית
תלוי איזה ירקות את אוכלת.
אם את אוכלת מגוון רחב מאוד של ירקות (יותר ממה שרוב האנשים אוכלים..) והארוחות שלך מלאות..
ואת יכולה לשלב בהם גם קיטניות.. אז מעולה ממש!

אם זה ירקות בקטע של סלט דל אז זה לא מספיק..
אפשר לאכול רק מהצומח ועדיין לאכול בצורה בריאה כל עוד באמת אוכלים את המגוון של הטבע.

בסוף אנחנו לא מכירים את התפריט שלך כאן.. לכן אם את מרגישה איזשהי בעיה או שיש לך חוסרים או בעיות עם המחזור..
כדי שתפני לדיאטנית שתוכל לעזור לך לבנות תפריט שמותאם לך ולדברים שאת אוכלת.
יש דרך הקופת חולים בהנחה.

בהצלחה אהובה:)