6 תשובות
שואל השאלה:
הייתי מעדיף פנים מול פנים, אולי בגלל שכיף לי לפרוק עם אנשים פיזיים ולא בפורום, לא שאני לא מעריך את העזרה של משתמשי הפורום כאן, להפך אני מאוד מעריך
הייתי מעדיף פנים מול פנים, אולי בגלל שכיף לי לפרוק עם אנשים פיזיים ולא בפורום, לא שאני לא מעריך את העזרה של משתמשי הפורום כאן, להפך אני מאוד מעריך
אנונימי
^^^אז לך, נישמע שאתה רוצה את זה
אתה יכול לדבר עם משתמשי סטיפס שיתנו לך ליפרוק
אולי שווה לך יותר למצוא חבר או אדם קרוב לפרוק לו אם אתה רק מרגיש צורך לשתף ולא לקבל עצות איך לשפר את הדברים
אני ממש ממליצה ללכת לפסיכולוג
מאוד מאוד ממליצה
באותו הנושא: