7 תשובות
את יכולה לשלוח לי הודעה אם את צריכה מישהו לפרוק לו
שואל השאלה:
אבל הקופח יעדכנו את ההורים.. אני לא יכולה להתמודד איתם עכשיו
אנונימית
תכתבי ער"ן באינטרנט
יש שם מתנדבים שאת יכולה לדבר איתם גם בטלפון וגם בצט באופן אנונימי
ברור שזה לא כמו פנים אל פנים אבל גם משהו
xm1
שואל השאלה:
ער"ן זה לא למקרי חירום?
אנונימית
שואל השאלה:
אני לא חושבת שאני מקרה חירום פשוט אין לי למי לפרוק
אנונימית
אני מזדהה איתך מאוד. אנחנו במצב דומה, ההורים מקשים יותר אני מבין אותך, אני עברתי את גיל 18 ככה שאני כבר לא באחריותם אז אני מניח שלך קשה יותר כי את תלויה בהם בסופו של דבר כרגע.
אני אשמח לדבר איתך אני בעצמי צריך את זה, אולי זה יסייע לשנינו.
אם את מעוניינת את יכולה לשלוח לי הודעה בפרטי.