5 תשובות
זה ממש עוזר ועזר לי
אני כבר עם פסיכולוגית שנה והמצב הנפשי שלי נהיה הרבה יותר טוב ואני בקושי כבר מקבלת התקפי חרדה
כן,
לדעתי פסיכולוג זה הפתרון הכי טוב לבעיות הנפשיות בחיינו, אין כמו אדם שאפשר לפתוח בפניו הכול, בלי לחשוב מה יקרה בהמשך.
כן, זה יכול מאוד לעזור, וכיום המון אנשים הולכים וזה הפך לדבר נטראלי ושגרתי לגמרי.
אני הלכתי לכל כך הרבה פסיכולוגים שאני לא יכולה לספור והמצב הנפשי שלי רק מדרדר לא יודעת תעשי מה שאת חושבת