5 תשובות
כן
יש לי אוסידי ובדרך כלל יש לי מחשבות טורדניות. אני מעשן הרבה ועושה הרבה ספורט אז בזמן האחרון המחשבות האלו ירדו לגמרי. אני חי בראש שקט כרגע. אבל בדרך כלל אני שוקע במחשבות עד לרמה שאני בלופ אינסופי של דיכאון. כל מילה קטנה שאני שומע או אומר עוברת 1000 מחשבות. וכן, לכל אדם יש מחשבות טורדניות כאלו או אחרות. וכן, אם אנחנו מפסיקים להתעסק במחשבות טורדניות נצליח להשתיק אותן. זה דבר מאוד קשה, אין הרבה אנשים שמסוגלים לעשות זאת.
ההבדל בין המחשבות הטורדניות לocd הוא שocd הוא כולל גם את החלק הכפייתי (הפרעה טורדנית כפייתית). ברגע שהמחשבות הופכות לפעולות אובססיביות זה כבר קרוב / נחשב לocd. תכלס אם זה משהו שגורם לך סבל והפרעה באיכות חיים, ממליצה ללכת לאיש מקצוע שיאבחן ויבדוק איך אפשר לעזור לך :) מה שנתתי פה זה רק הסבר ממה שאני יודעת
הייתה לי תקופה שכל פעם ששתיתי משקה חם הייתי חושב על לשפוך אותו על הפרצוף שלי
גם לכרות לעצמי את הידיים
לבעוט בכלב שלי
דברים מוזרים לול
גם לכרות לעצמי את הידיים
לבעוט בכלב שלי
דברים מוזרים לול
שואל השאלה:
ואיך התמודדת עם זה ?
ואיך התמודדת עם זה ?
אנונימית
באותו הנושא: