7 תשובות
אני
אנונימית
שואל השאלה:
איזה כיתה את?
אנונימית
אני גם עולה לט
אנונימית
שואל השאלה:
אתן מכירות את הילדה שנהרגה? קוראים לה לירון אם אני לא טועה אני פשוט לא בבית ספר הזה
אנונימית
שואל השאלה:
וואי משתתפת בצערך אני מבינה אותך כלכך הייתי איתה ביסודי
אם את צריכה לדבר או משהו אני פה
אנונימית
^^סבב בבית ספר? בחופש הגדול?
אנונימית
שואל השאלה:
^^^כן ראיתי שהיה את הסבב הזה
את הלכת לשם? נורא רציתי ללכת עם חברה שלי שגם לומדת שם אבל הרגיש לי לא קשור כי אני לא מהבית ספר
אנונימית