התחברות
הרשמה
מישהו יודע אם בחטיבת פיינשטין בפתח תקווה יש השאלת ספרים?
24 באוגוסט 2018, 22:31
פתח תקווה
ספרים
חינוך
בתי ספר
תשובה אחת
אמור להיות..
T
The Burn Book
באותו הנושא:
מישהו שנולד ב2001 הוא בחטיבה או תיכון או יסודי?
מישהו למד/לומד בחטיבת
חטיבות ביניים טובות בחולון - איזה חטיבה הכי טובה בחולון?
חטיבה חדשה, ילדים חדשים, ילדים גדולים, מורות מרושעות, איך עברה עליכם השנה הראשונה בחטיבה?
שנה הבאה אני עולה לחטיבה אז אני אשמח שתביאו לי טיפים לחטיבה, וטעויות שאתם עשיתם בחטיבה.
מה לדעתכם יותר קשה מעבר מיסודי לחטיבה או מחטיבה לתיכון?
אני עולה לחטיבה ואני לא יודע איך להתנהג ביום הראשון (רושם ראשוני), איך כדאי לי להתנהג?
אף פעם לא הבנתי למה תמיד חטיבה ותיכון מסיימים ללמוד ב20.6 והיסודי ב30.6 מישהו יודע למה?
שנה הבאה אני עולה לחטיבה ואני מפחדת מישהו שעכשיו בחטיבה יכול להסביר לי מה יש שם?
בחטיבת כפיר יש גם בנות?
אני צריכה להרשם לחטיבת ביניים בחולון, מישהו יכול לספר לי על אורט חולון ( החטיבה )?