5 תשובות
המצב שלך טוב תאמיני לי אני מדבר מניסיון הייתי 46 גם וירדתי ל 39.8 קילו!!! אם רק תאמיני בעצמך תוכלי לעשות הכל
שואל השאלה:
זה בקטע שאני לא רוצה לרדת לרמה של אנ!רקסיה
זה בקטע שאני לא רוצה לרדת לרמה של אנ!רקסיה
אנונימית
את די רזה אני אגיד את האמת זה משקל די נמוך ואפילו לפני שהמשתי לקרוא אמרתי את זה בדקתי את זה בבדיקת bmi בגוגל ואת די קרובה לתת משקל מצטערת לבשר לך
שואל השאלה:
תודה על הכנות
תודה על הכנות
אנונימית
בשמחה אבל אל תתייחסי למשקל שלך שזה הדבר היחיד שאת עסוקה בו מניסיון זה לא טוב לשני הצדדים לא לירידה ולא לעליה כן צריך לשים לב קצת אבל בדרך בריאה חטובה
באותו הנושא: