מגיל 14 בערך התחלתי להאריך ושמתי לב לאחרונה שמשהו משונה קורה איתו...
זה לא אחרי שאני חופף או מתקלח (תאמת זה בעיקר שהוא רטוב) אבל זה בכללי ככה שפתאום נהיה לו ריח כזה חזק של מרשמלו או משהו בסגנון ואני אני אוהב להריח אותו כזה אבל למה זה ככה? זה ריח ממש שונה משל השמפו (השיער שלי בערך באורך של הדמות בתמונה שלי)