4 תשובות
לא יפשלי הוא לא יקטן
תלוי אם את יורדת באחוזי שומן בצורה דרסטית כי חזה של אישה בסופו של דבר זה פשוט גוש של שומן
תלוי בכמה אחוזי שומן את יורדת כי בסופו של דבר גם בחזה יש שומן אבל אני מאמינה שזה לא משהו קיצוני
חזה זה רקמת שומן אם את בגירעון קלורי את תרזי גם שם וגם כשאת מתאמנת על חזה את מעלה מסת שריר ויורדת באחוזי שומן ואז את יורדת בחזה וזה קרה לי וזה הדבר הכי חרא שבעולם כי ירדתי גם איזה 2 מידות אז הפסקתי להתאמן על חזה
באותו הנושא: