2 תשובות
היי, קרדיט אקדמי בהקשר של הלימודים שלי זה נקודות שנותנים על ביצוע ניסויים בפסיכולוגיה. צריך 40 נקודות קרדיט.
אבל, אני מניחה שאת מתכוונת למה שאנחנו קוראים לו "נקודות זכות". כדי לקבל תואר את צריכה 120 כאלה באוניברסיטה העברית ובמקצוע שלי. כל קורס שאת לוקחת מקנה לך כמה נקודות זכות, בדרך כלל 2.
אניח שהכוונה היא לנקודות זכות אקדמיות. נקודות זכות הן נקודות שנצברות לך במוסד הלימודים האקדמי שלך על כל קורס בהתאם למספר השעות השבועיות הסמסטריאליות בהן הוא נלמד. הקרדיט האקדמי מייצג את העובדה שלמדת ועברת את הקורס, והוא נצבר עד שאת מגיעה לסף נקודות הזכות שצריך לצבור בשביל קבלת תואר.
אנונימית