6 תשובות
תקשיב , אם יש לך את היכולת לתכנן איך ללמוד לפי נושאים על פי דרך שטובה לך ואת היכולת לשבת על התחת כל יום וללמוד נושא אחרי נושא באופן מתמיד אתה בסוף תצליח אני למדתי לבד לגמרי מ0 עם ספרים של יואל גבע והוצאתי 642 רב תחומי 668 כמותי ו616 מילולי עם 143 באנגלית 109 בעברית כי לא למדתי מספיק מילים אבל למדתי טוב את שאר הדברים במילולי ובכמותי 132 אם אני יכול אז כל אחד יכול
זה פעם ראשונה שאת/ה עושה מבחן? אם כן ממליצה בחום לקחת קורס. זה נותן מסגרת ולא מאפשר להתפזר לכל הכיוונים. הקורס של הייקיו מעולה, המרצים סופר מקצועיים, הם עורכים סימולציות מעודכנות לאורך הקורס והם מכינים אותך הכי טוב שאפשר לקראת המבחן האמיתי. בהצלחה
לדעתי הייקיו מעולה ואין ספק שכדאי לקחת קורס בטח אם זה פעם ראשונה
ממש ממליץ על הפסיכומטרי של המדינה זה קורס מעולה והוא גם בחינם
וגם כל השאלות שמתרגלים שם זה שאלות מבחינות עבר או שאלות של המרכז הארצי שלא פורסמו אז זה באמת הכנה מעולה
מאוד קשה! אני אומנם עשיתי את האמירם שזה המבחן באנגלית ונכשלתי בו ויש המוןן שנכשלים בפסיכומטרי
אנונימית
אם אין לך כסף לקורס יש את הפסיכומטרי של המדינה שזה בחינם
באותו הנושא: