6 תשובות
תנסי ללמוד לבד, אני גם ניגש לזה הקרוב, אתחיל ללמוד אחרי חמישי
high q הוציאו קורס חדש שזה שיעורים אונליין וזה הרבה יותר זול מקורס רגיל.
אם זה פעם ראשונה לא הייתי מציעה ללמוד לבד.. יש הרבה כלים שהמכונים נותנים שמסייעים בהעלאת הציון.. ואת לא בהכרח תגיעי לזה לבד.. מציעה לבדוק את הקורס של קידום, מבחינת מחיר הוא הגיוני ולא מוגזם ומבחינת תכנים- הוא מספק את כל מה שצריך ויש המון שאלות לתרגול.. בהצלחה!
אנונימית
תנסי לבד תראי אם את מסתדרת אם לא תקחי מורה
למדתי לבד והוצאתי 740. הוכחה חיה שלא צריך קורס כדי להצליח בפסיכומטרי.
אנונימית
כדאי לקחת קורס. אלא אם כן את ממש תותחית במתמטיקה ויכולה ללמוד את השאר בבית.
קורסים בדרך כלל פעמיים בשבוע.
קורסים בדרך כלל פעמיים בשבוע.
באותו הנושא: