4 תשובות
אם זאת פעם ראשונה עדיף קורס מלא
לגמרי מסכימה עם זה שאתה צריך קורס מלא
תדבר עם הייקיו היועצים שלהם יכוונו אותך הכי טוב
תדבר עם הייקיו היועצים שלהם יכוונו אותך הכי טוב
זה תלוי בך, אם את בן אדם שמסוגל ללמוד לבד או צריכה מסגרת ויחס אישי
אני שמעתי שזה מעולה, עוד לא עשיתי את הפסיכומטרי כרגע חוסכת.
אבל יש מצב שאלך על זה כי שמעתי שזה ממש מעולה
אבל יש מצב שאלך על זה כי שמעתי שזה ממש מעולה
באותו הנושא: